Allhelgona

Idag är det den dagen då man besöker gravarna där ens egna vilar. Jag önskar jag kunde åka ner på skogskyrkogården och tända ett ljust hos morfar och ett hos farmor, men det är ganska svårt när jag befinner mig så långt bort. Jag tänder därför ett ljus här, så dom vet att jag inte glömt dom <3

Det är synd, för jag tycker det är så himla mysigt och rogivande att vara på kyrkogården just den här kvällen. Alla ljusen, tystnaden... jag vet inte, men jag trivs där nere, och har alltid gjort.



"Berg och verklighetsbarriärer kan aldrig sudda ut spåren du satte i allas våra hjärtan"
-ett stycke ur en dikt jag skrev efter att morfar gått bort

 


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Vad fint skrivet..



Det är verkligen fint på kyrkogårdarna just denna dag. Brukar själv åka dit för att besöka min mammas mosters grav. Men blev ingen resa dit iår, eftersom jag är så ofärdig. Låter hemskt egentligen. Men får hoppas att hon vet att jag tänker på henne iaf.

2009-10-31 @ 21:03:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ehh... idag är det alla helgens dag = halloween. imorogon den 1 nov är det allhegona då man besöker sina döda nära och kära.

2009-10-31 @ 22:32:24

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0