Golvet glittrar!

Idag har jag och Celia gjort lite ditt och datt. På förmiddagen slutade det äntligen att regna, så vi drog på oss ytterkläderna och gick ner på stan för att kolla lite på leksaksaffären, handla mat och kika in en sväng på jobbet. Med oss hem från leksaksaffären fick vi lite kritor, lim, glitter och en bil. 

Nu ikväll har vi alltså pysslat.. med glitter. Celia har gjort 3 jättefina tavlor som vi ska hänga upp på hennes rum imorgon. Och tro mig, när en 2 åring får glitter i händerna.. ja då blir det glitter överallt! Haha. Hela golvet glittrar, trots att jag dammsugit! Tavlorna blev fina i alla fall, och Celia tyckte det var superkul att göra Nalle Puh tavlor.

Nu har Celia precis lagt sig, och kommit upp en gång också dessutom. Men här är det hårda puckar, så det blev direkt tillbaka till sängen igen... man kan ju inte sova i soffan heller, vilket Celia tycker att man alltid borde göra. Sötrumpan min!

Nu ska jag logga in på tv4anytime och betala 49:-, och sen hoppas av hela mitt hjärta att jag kan se Robinson här i Norge. Jag hatar dom där rättighetsskälen som gör att jag inte fått se Idol. Morr!



     

  

Visst blev tavlorna fina? Och har ni sett vilka fina korkskruvar Celia har? :)


Såhär tycker vi
Postat av: martina

Nästan så man vill ha en tavla! :) Det glittar ju om hela ungen, :)

2009-11-21 @ 21:54:20
URL: http://annamartina.wblogg.se
Postat av: Kajsa

Låter bra det!:). Ja det blir ju mer spännande då!:)

2009-11-21 @ 23:34:34
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) tack så mkt!!



Haha nej inte än, men det är på g. Ska väl bestämmas nu i helgen ^^..

Kram

2009-11-22 @ 12:15:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

p.s vad fina tavlor :) Och vad otroligt söt hon är celia! :)

2009-11-22 @ 12:16:24
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Jag vart riktigt nöjd med rummet, så skönt att det äntligen är klart!!

Va otroligt söt hon är lill-tjejen din!=)

2009-11-22 @ 21:08:33

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0