.



Vissa nätter är bättre än andra, och det här var en bra natt.


Kanske inte så mycket sömn som jag hade behövt, men ibland blir
man nästan mer utvilad och lugn i kroppen och sinnet av att prata.


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Tack så mkt!! :D Vad kul att du gillade det. Vi fastnade mer för enkelt v än w.



Jo de är bara bra med oss :) Jag känner mig lite sliten dock, inte så konstigt kanske med tanke på att jag haft över 39 i feber i ett par dagar, samt foglossningen. Men de blir väl bättre :)

Ja han är så duktig.



Extra dos trots mot oss men mot syster är han så gullig,ska hjälpa till och ge snuttefilt, mat osv. :) sötpojken!



Haha ;) Vem vet?! ;)



Det gör det! :) Tack för den jättefina kommentaren!

Kram!!

2009-11-26 @ 22:03:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0