Den blå sängen, byrån före & Celia's rum

Nu har jag pallrat mig ner i källaren och hämtat upp kameran samt betraktat den blå sängen ännu en gång. Tänk vad tokigt det kan bli ibland! ;) Hahaha. Men byrån var i alla fall vit, och ser sprillans ny ut nästan! Lite små skavanker som syns ännu, men kanske sista lagret färg imorgon tar bort dem? We'll see :)

I alla fall, här är den ljusblå sängen, ser dock inte så blått ut på bilden men det är nog pga blixten. I verkligheten är det verkligen BLÅTT.




Och så en "före-bild" på byrån, lite små skabbig:



Och sist men inte minst, en bild på Celia's rum så som det ser ut just nu. Blev ingen vidare bra kvalitet, för batterierna i kameran tog slut. Väggarna är i alla fall ljusblå, därav min panik när sängen blev ljusblå ;)


 

 

 


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Ja de va synd att du missade före bilden ;) såsom du pratat om de rummet.. hehe.



Men de ser verkligen mysigt ut :) Vad roligt. Måste verkligen kännas skönt.

Och sängen ser ju bra ut, om än blå ;) så den kommer nog bli toppen när du väl fått måla den vit :)



2009-11-09 @ 21:27:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: mamma

Älskade dotter=) Såg du inte att färgen va BLÅ när du ÖPPNADE burken? Sorry, men mitt i all din förtvivlan så vart jag allt lite full i skratt=)

Saknar dig här!!!

KRAM

2009-11-09 @ 23:54:30

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0