Värst vad fort det gått

Den här veckan har verkligen gått jättefort, jag har inte hunnit med överhuvudtaget. Vi har haft fullt upp lilla fröken och jag, med både det ena och det tredje. Och idag har det ju varit så underbart väder, trots blåsten, så vi har varit ute i princip hela dagen.

Vid 8:30 for vi iväg och lämnade Assar, sen for vi vidare på andra uppdrag och det slutade med att vi hamnade i parken här i Bispgården där vi lekte ett tag. Anders kom förbi och lekte lite med dotra sin också, sen gick vi över till honom för jag skulle hämta lite grejer. Såklart ville Celia åka rutschkanan som finns där på gården på Hallvägen. Men, inte såg jag att det var fullt med vatten längst ner där, nehej då. Vi sätter oss där och åker både jag och Celia -och självklart blir vi dyngsura båda två! :P haha. Tur att vi var nere på Hallvägen så Celia kunde få lite torra kläder i alla fall. Det var ju en annan femma med mig, för jag har ju inte direkt några kläder hos Anders :P haha.
Sen bär det av upp till farfar där vi åt lite glass och kakor. Och jag är snart bilägare =) Farfar hade bestämt sig för att göra sig av med bilen, så han frågade om jag var intresserad -och klart som tusan jag är det! Så nu ska pappa hjälpa mig fixa så det blir ägarbyte och nån bra försäkring på bilen, sen ska jag hämta den :) I'm so happy! 

Nu på kvällskvisten har vi varit ute och lekt igen. Och badat, så vi är rena och fräscha inför den nya veckan både jag och Celia. Jag har slängt Celia i säng och jag har planer på att lägga mig i soffan och dö ett tag. Imorgon blir det jobb 7-16:30, med andra ord en lång dag på dagis för Celia. Och det betyder att det kommer bli en jobbig kväll imorgon, för hon brukar vara såååå trött när vi kommer hem. Dagis i 10 timmar är rätt mycket för en liten tjej.

Godnatt gott folk!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0