Tisdag = fisrumpan återvänder

Nu är det tisdag, och det innebär att jag snart ska hämta Celia. Hon ska vara på dagis till 15:00. Jag har planer på att göra pannkakor till middag idag, men det beror på äggen. Vet inte riktigt om dom är ätdugliga eller inte, men det lär ju märkas när jag knäcker dom... usch, gamla ägg luktar verkligen inte fräscht.

Jag har varit duktig och dammsugit nu. Har tänkt bära ner lite grejer till förrådet också och sen ta en svängom med skurmoppen. Om jag känner mig riktigt flitig ska jag ge mig på badrummet också, men jag vet inte jag... Vi får se hur det blir med den saken. Man kan ju inte ta ut sig alldeles! ;)

Det börjar bli dags att lägga en ny Herbalife-order också nu. Det är inte klokt vad fort produkterna tar slut! Jag tycker inte det var längesen jag la en order och hade fulla skåpet, men nu ekar det tomt igen. Fast jag klagar inte! Det är bara kul att det börjat komma igång riktigt =)

I veckan skulle jag behöva ta mig iväg till hammarn och handla lite + besöka apoteket. Men vi får väl se hur det blir med den saken, det är ju som en fördel att ha en bil...

Nej nu kan jag inte sitta här nå längre, det är inte så länge kvar tills jag ska hämta Celia och jag har saker att göra.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0