Svar till Anonym

Det är lite svårt att förklara varför inte något av alternativen du nämnet är möjliga, för om det varit möjligt så hade vi självklart valt det alternativet istället. Både jag och Martin vill Celias bästa, vi vill båda ha en bra relation till henne och hon kommer att vara en av de största "bitarna" i vårt liv. 

Angående att flytta till Östersund/Sollefteå/Sundsvall så är det inte möjligt på grund av Martins jobb. Han har ett bra jobb i familjeföretaget där hemma i Florö, och ett anställningsavtal han inte kan "bryta". Och om jag varit Martin hade inte jag velat flytta med tanke på hur hans jobbsituation ser ut idag, och hur den kan komma att se ut om några år. Att flytta hit till någon av ovannämnda städer kan inte på långa vägar ge honom samma chanser som han har där hemma. Jag vill inte gå in närmare på det, men i korta drag så är det så det ser ut.


Tack Eva & Sandra för de värmande kommentarerna... skönt att veta att någon i alla fall vill förstå och stötta en, även om hela idén med en Norge-flytt säkert låter helt absurd (det gör den även för mig ibland) :)


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Absolut tjejen!! Anytime..

styrkekram

2009-05-24 @ 22:53:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag hoppas att de går bra för er, och jag kan tänka mig att de har vart svåra beslut att ta! Och jag önskar er allt gott! å Norge är ju ett bra ställe! ;) har ju släktningar där! hehe kram kram

2009-05-26 @ 01:02:27
URL: http://vickannilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla anställningsavtal kan man bryta och avsluta.

2010-02-09 @ 17:53:39

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0