Sista dagen med fisrumpan

Om ett par timmar är min vecka slut, då ska Celia tillbaka till Anders. Den här veckan har bara rusat förbi! Men det är skönt på sätt och vis också, för när tiden känns stå stilla blir man bara less och irriterad.

Ser i alla fall fram emot helgen, det ska bli så otroligt kul att få komma ut lite :) Först ska vi käka tacos hemma hos Martina, sen ska vi dra vidare hem till Emilie och köra lite Singstar och dricka gott och sen blir det kanske krogen. Det beror på om vi kommer in eller inte, det är 23 år på G3 på lördag nämligen. Den som lever får se! Vi kommer i alla fall att ha jäkligt kul oavsett, det är jag säker på! :)

Jag ska i alla fall jobba imorgon, skönt det. Jag fick lite småpanik och ångest över att jag var tvungen att sjukanmäla mig i tisdag, jag behöver ju timmarna. Men nu är jag back on track and ready to rock! Jag ska även lägga mig och pressa lite i solariet imorgon efter jobbet, kanske kanske kan jag få liiiite färg inför lördagens utgång :)

Sen hoppas jag att dom har kvar skorna jag såg på Din Sko när jag var i stan förra veckan. Det kom lite annat i vägen just när jag var inne där och kikade runt, så det blev aldrig av att jag köpte dom. Men, jag behöver desperat ett par snygga party-boots, och dom var perfekta! Så, jag hoppas dom finns kvar. Kika här så får ni se dom!

Nu ska jag plugga lite innan Celia vaknar igen. Fast hon lär nog sova 2 timmar till ungefär, så jag har tid på mig. Hon är bra på att sova min jänta :P

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Hoppas du får en fin helg :) med många skratt :)

och att du hann me lite plugg medans celia sov :)

2009-05-21 @ 17:16:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0