Sänder en tanke och tänder ett ljus

...för världens bästa farmor ikväll. Om hon fortfarande funnits med oss så skulle hon ha fyllt 84 år idag. Du är saknad, kammon. Du och dina pannkakor =')



                                     

Såhär tycker vi
Postat av: mamma

Ja, hon var en underbar människa - så himla genomsnäll & rar & go=) Jag tänker på henne jag med ikväll...tänker på dom fina år vi trots allt hade med henne, du, din bror & jag - alla 3 saknar vi henne, 6 hennes pannkakor ;)

Kram

2009-05-18 @ 20:09:59
Postat av: Denise

Haha, jaså tycker du jag var brun?;) Ja far till Turkiet, du lär inte ångra dig, underbart land! :) Hur mycket mjölk skulle man blanda i varje shake? 2 dl eller hur var det?

2009-05-18 @ 22:12:25
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Olof

Jag minns när du, jag och Janet åt pannkaka där en gång. Och då skulle vi promt leka resturang och betalde farmor med några gamla pengar vi hittade uppe. :)

2009-05-18 @ 22:16:50
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0