Ronny!!

Klart som tusan jag minns dig! Haha, jag har funderat på vad det blev av dig måååånga gånger! Om du har lust får du gärna adda mig på msn ([email protected]), det skulle vara jättekul att få prata lite skit med dig igen :)


Och Mia... jag förstår att det måste ha varit jobbigt att växa upp utan din mamma, men samtidigt så (om jag förstått det hela rätt) så har ni ju i alla fall en bra relation till varandra. Det är det jag kommer se som det absolut viktigaste om det nu funkar för mig och Martin borta i Norge. Att jag har en bra relation till Celia, och att hon verkligen känner att jag är hennes mamma och älskar henne trots avståndet och att vi inte kommer kunna träffas varje dag, året runt -det kommer vara det viktigaste för mig. Känner jag att det går "åt fel håll" så kommer jag självklart välja Celia före Martin, det är ingen tvekan om saken, för i slutänden är ju ändå Celia den som jag absolut inte kan leva utan.

Och Marie, självklart kommer jag att fortsätta blogga efter att jag flyttat! Det är ju rätt trevligt här i bloggträsket måste jag säga! :)

Såhär tycker vi
Postat av: mia

Jo visst har vi en bra relation idag, men det är inte bara det allt handlar om.. Även om jag VISSTE att min mamma älskade mig, så började jag ju tänka på vad jag gjort för fel osv.. jag väntade att mamma skulle hämta mig på dagis, att mamma skulle ringa varje minut och allt sånt där...

2009-05-26 @ 11:39:40
URL: http://marialinden.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0