Ny vecka, nya tag

Så var det en ny vecka igen då. Jag tycker ärligt talat att tiden går alldeles för fort just nu. Jag menar, det var ju nyss jul?! Och nu är det grönt ute, snart är det sommar (som alltid tar slut alldeles för fort) och då är det snart jul igen. Vart tar tiden vägen? Det känns inte som att det är länge kvar innan Celia börjar skolan, tar studenten, börjar jobba, får barn... :P haha. Nej men ni förstår vad jag menar.

Natten till idag tillbringade jag i alla fall på Brunkullan, det var rätt lugnt fram till 03:00 då en av tanterna vaknade och väntade besök och skulle skicka iväg mig på skolan. Joakim fick jag heta under 1 timme och 45 minuter. Vilket underbart ställe det där är ;) haha.
Kom hem strax efter 07:00 imorse, fikade lite och tvärslocknade sedan på soffan framför Vakna! med the Voice. Lite motsägelsefullt eller? :P

Britt-Marie ringde för nå tag sen och undrade om jag kunde jobba i natt också, men nej.. inte i natt. Jag känner mig helt slutkörd, och så får man ju inte jobba för många dagar i sträck heller. Plus att jag får tillbaka fisbyttan imorgon, så då vill jag gärna ha lite energi så jag orkar busa med 'na =)

Om en timme blir det Cityakuten och det ska jag se. Så det så. Men innan dess måste jag försöka få till svaren på de sista individuella frågorna i Vårdpedagogiken. But the thing is... hur mycket jag än läser så hittar jag inget svar. Jag får inte till det i huvudet, jag vette tusan varför. Irriterande är det i alla fall. Ni får önska mig lycka till....

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0