Lyckad kväll igår!

Igår var det sista april, vilket jag antar att alla vet. Jag & Celia var hemma hos mamma och grillade, tillsammans med resten av säckgänget som jag rabblat upp i tidigare inlägg. Vi åt otroligt gott måste jag säga. Både mat och efterrätt var gudomligt gott! Vid 20:30 gick Celia och la sig, och då började "festen" för oss andra. Vi drack vin och cider, spelade lite kubb (men pga. kylan och vissa personers dåliga mörkersyn gav vi upp rätt fort) och hade allsång på altanen. "I can't stop this feeling, deep inside of meeee. Girl you just dont realize what you do to meeee! When you hold me, on your arms so tight, you let me know, everything's alriiiight. Aaaaah aaaah aaah aaahh.. Hooked on a feeling!!!" haha.
Sen förflyttade vi oss in. Jag, Eva, Hannes & Olof var en väldigt bra kör där ett tag med låtar a'la Jämtlandssången, Stockholm i mitt hjärta och så klart Nationalsången :) haha.

Det blev mycket prat och skratt under kvällens gång, och ack så roligt jag hade det! Vid två-tiden gick Eva, Kent & Hannes hemöver så då passade jag på att gå och lägga mig också eftersom jag skulle upp med Celia idag. Och det där med en cider till maten och ett glas vin eller två på kvällen... det lyckades jag inte med. Det blev nog en hel flaska vin, för attans vad gott vin jag hade köpt! Garden Party hette det, ett vitt vin. Hur gott som helst!

Och nu har jag fått prata med Martin också. Äntligen =) En vecka sen sist vi pratade, men nu idag så ringde han. Underbart att höra hans röst!  Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen tror jag... är rätt slut efter gårdagen fortfarande.

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

Nja, det där vinet var väl inte så där jättegott. Några klunkar gick an :P

2009-05-01 @ 21:17:33
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0