Lördag kväll, klockan 18:28

Jag har tråkigt. Klockan är 18:28, det är lördag och solen skiner fortfarande ute. Det är grönt gräs och träden har börjat knoppas och bli gröna. Och jag har banne mig inte lust att göra någonting.

Idag jobbade jag mellan 7:30-12:00, sen hämtade jag Assar på Brunkullan eftersom jag lovat mamma att jag ska vara hundvakt i eftermiddag/kväll medans hon jobbar. Har tvättat ett par maskiner också, nu har vi ju återigen tvättmaskin här på sexan.

Ont i höften har jag också, det ilar och sticker och har sig. Har kanske jobbat lite för mycket i veckan... men men, pengar måste man ju ha. Sen får jag väl stå ut med en värkande höft och rygg då och då, så är det bara.

Mamma ska komma hit och se på Robinson när hon slutat jobba, innan dess har jag planerat att dammsuga och diska, för fy faan så det ser ut här insåg jag när jag kom hem från jobbet förut idag...

Och skolan, ja just nu känns det som att det går åt helvete med den. Alternativ medicin fixar jag nog, men som det ser ut nu så får jag nog ett IG som bäst på Vårdpedagogiken.. men det känns som att det lutar mot ett streck ( - ) på slutbetyget... inte bra, inte bra :(

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Inte bra de där me plugget. varför känns de bli så? :( hoppas inte de blir så, eller att du har chans att fixa det ännu.



Kram

2009-05-09 @ 20:24:45
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

De förstår jag.. Men hur kan de "kräva" att man ska göra gruppuppgifter själv?! De funkar ju som inte, och rollspel? Hur lätt är de själv?

Förstår din frustration..

2009-05-10 @ 14:05:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0