Lördag 23/5

Om lite drygt en timme går bussen in till stan, innan dess ska jag diska och vattna blommorna har jag tänkt mig. Det vore ju lite trist att komma hem till ett diskberg.

Sitter just nu och lyssnar på norsk radio. Får se om jag hinner se ännu ett avsnitt av norska Puls innan bussen går, det skulle sitta fint. Man måste ju öva upp sina norska kunskaper ;)

Och ikväll är det Robinson, fast det missar jag idag. Hoppas jag kommer ihåg att kolla på reprisen imorgon! Det verkar ju bli dramatiskt med tanke på Jarmo och hans blödande skalle som man fått se i trailern. Jag tycker att Jarmo är cool! haha. Det är verkligen min idol i Robinson 2009. Jag höll på att skratta ihjäl mig för ett par, tre veckor sen när han låg i sanden och lurpassade på nåt äckligt kryp som kröp runt där... xD haha. Han är bara för häftig, och han förtjänar verkligen att vinna, för jag tror han är den enda som verkligen skulle klara sig på en öde ö. Men det skulle inte förvåna mig om hon den blonda vinner, är det Ellinor hon heter? Jag hoppas verkligen inte att hon vinner.

Nej nu ska jag ta tag i disken och blommorna så jag inte "råkar" få för lite tid till att göra det... :P

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0