It's been a long day

Herregud vilken lång dag! Jag har varit vaken sen strax innan 09:00 imorse, och lämpligt nog förkyld. Härligt härligt, tycker ni inte? Jag har feber och är som en ångkokare, Ipren biter som vanligt inte på mig så jag har inte lyckats ha en normal temp på hela dagen. Suck säger jag bara.

Jag har i alla fall ringt runt på lite olika ställen idag och fixat och donat. Jag har försökt plugga lite, men de här sista två uppgifterna är verkligen kniviga. Jag skulle verkligen behöva en grupp att göra dom här gruppuppgifterna med, för det är stora, omfattande uppgifter som jag blir galen på.

Jag har blivit tvungen att ta en tupplur två gånger idag för att orka med, det är ju helt sjukt. Imorgon ska jag jobba 7:30-12:30, och jag har inga planer på att sjukanmäla mig, verkligen inte! Har jag feber imorgon så ska jag banne mig ta mig igenom dagen i alla fall, så enkelt är det.

Jag skulle egentligen ha gått på det där "Bemötande inom äldrevården" idag, men jag bestämde mig för att gå på det imorgon istället när jag jobbar. Jag tyckte det var bättre att stanna hemma och försöka krya på mig lite idag istället för att gå ut i blåsvädret. Så imorrn efter jag slutat jobba tänker jag sätta mig i personalrummet, äta lunch och sen lägga mig i solariet (såvida jag inte har feber, för då kommer jag inte stå ut!!) eftersom det där bemötade-grejset börjar 13.30.

Nej nu ska jag kika lite mer på Martin i cam innan det är dags att krypa ner i sängen. Sov gott!

Såhär tycker vi
Postat av: martina

smörj med någon lotion innan du solar så tar de bättre om du är lite fuktig i huden och efter åt;)

2009-05-27 @ 15:09:05

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0