Ingen rubrik

Jag känner mig ganska tom på ord ikväll, men jag måste ju få skryta lite. Nu har jag nästan lyckats tagit mig igenom alla uppgifterna i Vårdpedagogiken. Hur jag har lyckats har jag ingen aning om, men nu har jag bara 2,5 uppgift kvar. Rollspelen tänker jag skita i, dels för att alla andra redovisade dom i förra veckan och dels för att jag verkligen inte har någon lust med den skiten. Jag har istället lagt ner lite extra energi på dom skriftliga uppgifterna och hoppas på att det kanske räcker till ett G i alla fall, trots att jag struntar i dom andra uppgifterna. Och jag som trodde att jag var ett MVG-barn.. :P haha.

På torsdag är det sista lektionstillfället på utbildningen i alla fall, och det känns jävligt skönt! Då ska redovisningsarbetet i Alternativ Medicin redovisas, och det tror jag faktiskt kommer att gå bra. Det är ju i alla fall något jag är intresserad av, och det gör ju det hela mycket lättare. Enda kruxet är väl att jag inte börjat riktigt med det än, men det behöver jag inte ha något skriftligt på överhuvudtaget så det är som inte riktigt samma press känns det som.

Och sen gott folk, sen är jag klar med utbildningen! Och då ska jag knacka på dörren hos vår käre chef nere på nipis och kräva högre lön. Inte för att jag tror att skillnaden mellan vårdbiträdets och uskans timlön är så himla stor, men några kronor extra blir det ju i alla fall :)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0