Vilket sätt att vakna på


Fyra sms och två missade samtal inom loppet av ca 2,5-3 timmar inatt. Jag förstår inte att jag inte vaknade av allt vibrerande, och jag är arg på mig själv för det. Jag borde ha vaknat, och jag borde ha sagt allt det jag just skrivit i ett egentligen ganska meningslöst sms. Eller meningslöst kan jag inte kalla det, det var nog ett väldigt viktigt sms när allt kommer omkring. Men är det inte så att när man säger någonting så tar den andre det mer på allvar än när man får ett sms? Jag tror att jag gör det i alla fall.

Hur som helst. Jag önskar att jag vaknat inatt, men det gjorde jag inte. Förlåt för det, och jag hoppas du sovit gott i alla fall. Nu kommer jag att gå som på nålar tills dess att jag får ett svar...

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

Vad kul! =) Jag skulle också vilja prova! Typ nu genast :D

2009-03-29 @ 21:11:29
Postat av: Denise

glömde visst skriva avsändare.. haha

2009-03-29 @ 21:12:01

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0