Våren är här!

VIlken härlig dag det har varit idag! Strålande sol och klarblå himmel -kan det bli bättre?

Jag och Celia tog en långpromenad hem till mamma, ca 5km, och bara njöt av vädret! Efter den här vintern och all snö så är verkligen solen och asfalten välkommen tillbaka ;) VI knatade på rätt snabbt, tog ungefär 1 timme att gå dit, men då gick ju Celia själv en bit också och då är det ju lite som med hundarna. Stanna och inspektera grejer hela tiden. Lite snö här, en sten där. Och oj -en vattenpöl!!! Ja, ni vet ju hur barn (och hundar) är :) 

   
       


Stannade hos mamma i ca 2 timmar innan vi gick hemöver igen, hemvägen gick betydligt fortare eftersom Celia somnade i vagnen. På 45 minuter var vi hemma igen, och det trots att det mest bara är uppförsbacke (okej, nu ljög jag... men det är mycket uppför faktiskt!). Kom hem pigg & glad, lirkade ur Celia ur overallen och la ner henne i sängen. Jag önskar man bodde på bottenvåningen så man kunde ha Celia sovandes ute i vagnen såna här gånger!! Men det känns inte så roligt att ha henne sovandes där nere, speciellt inte med en viss granne man har... usch.

Igår så hörde jag att det lät en jävla massa utanför fönstret, då står hon där och gapar och skriker efter någon (men jag såg ingen annan, så det kanske var nån "fantasi gubbe" bara... man vet aldrig med den dära...).

Och gud så deprimerande -det snöar ser jag nu. Var det inte dags för våren att göra entré nu?

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Guuuud vad söt Celia är! Söt som socker!

Härligt väder :)

2009-03-20 @ 01:16:48
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad fin hon är! Väldigt lik dig tycker jag ;)

2009-03-20 @ 16:43:33
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Malliga momma=)

Ja, det va skoj att ni kom=) Mommas lilla älskling är hon=)

Kram

2009-03-21 @ 15:47:32

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0