Jag vill sova. Nu!

Nu är jag trött, riktigt jäkla trött. Men inte får jag gå och lägga mig inte, nehej då, för klockan nio är det sista samtalet i grundkursen jag går genom Herbalife. Men sen, sen ska jag sova, och det ska bli skönt.

Imorrn ska jag färga håret också har jag planerat. Skulle gärna vilja klippa mig också, men har ingen välvillig frisör i närheten tyvärr. Mitt hår skriker verkligen efter en sax och lite upp-piffning!

Jag var som sagt upp på Hammarn förut idag och handlade, och herregud vilken prisskillnad det är jämfört med ICA här!! Jag har nu mat så jag klarar mig i princip april ut (förutom potatis, mjölk och frukt & grönt då förstås), jag köpte 2 paket blöjor, hårfärg, schampo & balsam, tandkräm... ja en massa såna grejer som är lite halvdyra också. Men ändå gick det inte på mer än 849:- ?! Jag var i chocktillstånd, för hade jag handlat mat för en månad här på ICA Forsen hade kalaset nog gått på en 1100-1200:-. MINST. Och då pratar jag bara mat... inte sån lyx som hygienprodukter & blöjor. Det är stor skillnad det.

Nehej ni, nu har jag tänkt hämta lite yoghurt och telefonen, för snart blir det 1 timmes telefonutbildning.

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

du kanske kan be nån liten kompis klippa lite på dig om det bara är topparna eller nåt? :)

2009-03-31 @ 21:14:23
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag kan klippa till dej jag =) Om du vill...påminn mej bara för jag lider av dåligt minne

2009-03-31 @ 21:32:23

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0