Hem ljuva hem

Nu är jag då hemma efter dagens 2 arbetspass. Skönt! Var dock nära att jag hade stannat och jobbat hela natten också, för det var "som vanligt" kaos inne på Brunkullan med en speedad dam. Det kändes rätt motigt att ens tänka tanken på att jobba hela natten eftersom jag vart vaken sen 06:00, men jag sa att jag kunde stanna en stund i alla fall.
Strax efter 21:00 kom det in en räddande ängel och skickade hem mig -och herregud vad skönt säger jag bara! Nu har jag gjort mig en shake eftersom jag tog en rask promenad hem = motion =extra shake. Sen ska jag ta en varm dusch (tänk vad jäkla skönt att kunna sjunka ner i ett varmt bad istället!!) och sen lägga mig i soffan och slökolla på nån film eller nåt.

Och om jag inte sagt det förut så trivs jag jäkligt bra inne hos blå grupp! Jag hoppas på att få jobba båda semesterperioderna där i sommar, men vi får väl se hur det blir med den saken, beror ju på hur mycket folk dom har där som vill sommar-vika.

Äh. Min rygg är trött, värmekudden ska få göra sitt jobb snart.

Såhär tycker vi
Postat av: mayvon

vi i blå grupp vill att du jobbar hela sommaren hos oss (kul att du trivs hos oss)

2009-03-28 @ 16:42:33
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0