Detta är vad jag önskar mig

Om lite drygt en månad, närmare bestämt den 28e april, fyller jag år. I vanliga fall brukar jag inte önska mig något speciellt, det känns som att jag har det mesta jag behöver redan. Men idag såg jag en liten utemöbel i Jysk-bladet som jag blev helförälskad i! Det här lilla bordet och de 2 stolarna skulle passa utmärkt på min lilla balkong i sommar.

Så, all i want for my birthday is this little piece of furniture. Mamma? Pappa? Mormor? Någon? :P


Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Tack för erbjudandet...det kan vara bra att veta nån gång =)))

2009-03-30 @ 14:41:22
Postat av: Denise

Snygga möbler, skulle också vilja ha såna :D

2009-03-30 @ 14:59:05
Postat av: Lillebror

Nämn det för moster och mormor du. Dom har frågat mej vad du vill ha när du fyller år. :P

2009-03-30 @ 17:58:20
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0