Dammråttor bort!

Idag har jag storslagna planer, jag ska storstäda lägenheten medans Celia är på dagis. Visst låter det kul? Feel free to join me...

Det ringde precis också, och det är en person som har nappat på min Herbalife-flyer -KUL! Han skulle ev. komma förbi lite senare idag och kolla på produkterna. Kanske man ska erbjuda honom en scanning då?

Förövrigt är det inte lika roligt väder idag som igår, men det snöar i alla fall inte så det är ju bra. Kanske ska ta en vända idag också och dela ut lite flyers? Om jag hinner innan Celia slutar på dagis vill säga.
Och apropå dagis, fr.o.m. 1a april så har jag heltid dagis åt Celia -skönt! Då behöver jag inte säga nej till jobb pga. för lite dagistimmar längre. Ni anar inte vad skönt det är! En stor sten har ramlat ner från mina axlar nu. No more SOC!

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

ÅÅÅH! VILL OXÅ HA DEN BOXEN!!!!!

Vad betalade du för de 3 första säsongerna? Åååh, nu är jag såååå avis!!

2009-03-20 @ 13:07:38
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Det är inte kul när det slaskar ute..hundarna ser förjävliga ut efter en promenad..

2009-03-20 @ 14:31:29
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0