Vill du kontrollera din vikt?



 Jag arbetar som oberoende Herbalife-distributör 
 och personlig wellness-coach och kan erbjuda dig:

 * Effektiv viktkontroll -ner eller upp i vikt?
 * Trött & sliten? -jag hjälper dig bli pigg igen!
 * Bättre träningsresultat? -jag har lösningen för dig!
 * 30 dagars garanti på alla produkter -alltid!
 * Personlig kontakt och uppföljning -för ditt bästa!
 * Några tusen extra i månaden? -fråga mig hur!

  För mer information;
 
  0696-68 13 88
  073-807 93 86
  [email protected]




Såhär tycker vi
Postat av: M.

Haha ja h*n bökar runt som fan! Satt å spela in också så få se om ja lägger ut en film på de:P



Ah jo, graviditetsklåda ha ja.. Lär väl vara den som spökar..

2009-06-10 @ 18:14:13
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0