Tidsfördriv i brist på annat

SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ?
 - Näsan om jag blev tvungen
2. Vara seriös än rolig ? - Rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Alltid röd
4. brinna upp eller drunkna ? - Dom säger ju att drunkna är det bästa sättet att dö på...
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? Föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Yesbox
2. sol eller måne ? - Jag dras till månen...
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - Högerhänt ja, men vad menas här? :P
5. solit eller regn ? - Soligt :)
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Choklad is the shit! ;)

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
21:11
2. fullständiga namn ? - Linda Katarina
3. Vart vill du bo ? - Just nu; Florö ;)
 4. hur många barn vill du ha ?- 2 eller 3 stycken (alltså 1 eller 2 till)
5. vill du gifta dig ? - Kanske i framtiden, men det är inte riktigt min grej
6. rullar du spagetti eller skär du den ? -  Skär den, eftersom jag inte kan rulla den :P
7. har du ätit sushi ? - Aldrig, men skulle gärna smaka
8. lyssnar du på nu ? - Oskyldigt dömd på tvn
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Äter inte flingor
10. humör ? - Rätt positiv

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
Nej :(
2. sjungit ? - Mora Träsk förut idag!
3. blivit kramad ? - Celia var go idag
4. känt dig fånig ? - Inte direkt
5. saknat någon ? - Ja
6. dansat galet ? - Jupp, man måste ju underhålla tösen lite ;)
7. klippt håret ? - Nej
8. gråtit ? - Inte idag
9. ljugit ? - Om en vit lögn på jobbet räknas, så ja. Jag lovade att jag skulle följa med till Finland ikväll
10. blivit kysst ? - Nej

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
Nänemen
2. har du en hund ? - Nej, och vill inte ha heller
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med någon (Martin!)
4. tror du på spöken ? - Ja, har alltid gjort. Morfar spökar ju runt lite här och var ;)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0