Så var det dags igen

Det är ju helt otroligt, jag är förkyld IGEN. Jag tyckte precis jag var förkyld?! Man blir ju lite less på halsont och feber om man säger så... men men. Bara att bita ihop och kurera sig bäst man kan med vitaminer och Herbalife's örtdryck.

Just nu sitter jag och äter frukost, idag blev det lite onyttigt med oboy och smörgås. Men det tar jag igen sen med en shake till lunch!

Har nog inte så mycket mer att rapportera så här på morgonkvisten. Ma höres!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Din stackare.. Ja men tänk på att du är förkyld också. så du behöver vila så du kan bli frisk :)

Du kan ju ta många fler roseox när du är förkyld än bara en om dagen. Hoppas du bli kry snart =)



haha ja de e ju det. en massa saker att göra, men sen om de blev gjort eller ej. ja de va ju som sagt en annan femma ;D

Kram

2009-06-18 @ 10:13:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0