Och så ett vanligt inlägg

Ikväll har jag alltså jobbat, jobbade med B och E och det gick bra. Vi har haft en riktigt lugn och harmonisk kväll, om man inte räknar med en dam som fastnade med tummen på larmknappen ;) haha. Men hon är ju så söt, så det gör inte så mycket (även fast jag fortfarande hör den där jäkla larmetelefonen i huvudet! :p).

Celia hade busat på som tusan med mamma och mormor ikväll, så det hade inte varit några problem -men det trodde jag inte heller. Det har som aldrig varit nåt problem med Celia och barnvakter, hon är så lättsam min lilla tös! :)

Det blev inte så mycket av med städningen förut idag, plockade ihop alla grejer runt om här och sådär, men jag tog mig aldrig så långt som till dammsugning. Det får bli imorgon efter jobbet kanske, eller så till helgen. Lite grus under fötterna och damm i hörnen har ingen dött av...

Jag har precis duschat och skrubbat mig ren. Kladdade in ansiktet med en av Herbalife's ansiktsmasker, och gud så mjuka kinder jag har nu! Man känner sig verkligen som pånyttfödd =)
Och jag måste säga att Herbalife's schampoo och balsam är jättebra! Förut har jag alltid varit tvungen att tvätta håret i princip varje dag, för att det har blivit så fett och äckligt på en gång. Men nu räcker det med varannan, ibland till och med bara var tredje dag, och det är ju jättebra! :) Det sliter ju så hemskt på håret att tvätta det varje dag.

Nu har jag fått schemat för resten av sommaren också, och det ser riktigt bra ut! I juli har jag 156 timmar och i augusti 130-nånting. Kanon! Känns bra att veta att man får in lite pengar i sommar så man kan hitta på något med Celia. Är jättesugen att fara iväg till nån djurpark! Kanske man ska fara upp till Lycksele och gå på den djurparken och sova på hotell en natt? Det skulle inte vara helt fel :)
Sen är jag sugen på en kryssning också, skulle vilja ha med mig Martina och Emilie en sväng innan jag flyttar! Fast det lär ju bli svårt att tajma in, för jag kommer jobba rätt mycket, och dom helger jag inte har Celia så jobbar jag (nästan alla). Men men. Det löser sig nog! Kanske ska ta och dra med mig Martin nånstans också? Stockholm eller Göteborg kanske? Jag skulle vilja gå på Liseberg och åka Balder!! :D Fast, jag vet inte vad han tycker om karuseller :P haha. Jag får ta reda på det!  Eller varför inte en sista-minuten till nåt varmt och skönt ställe? Det skulle vara toppen!! Gud vad jag drömmer mig bort nu... :P haha

Bäst jag slutar skriva nu innan det blivit en hel roman här... Om en halvtimme är det Gordon Ramsay på teven, jag antar att du ska se det Marie? ;)

Såhär tycker vi
Postat av: Marie - skruttans mamma

Har jag något val Linda? Med en Gordon galen kock i soffan så är det ju bara att titta. Men det är ganska bra, men inte så bra att man måste skippa Deperate. Kommer ALDRIG upprepas igen. :)

2009-06-04 @ 21:55:09
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Olof

Om du ska fara till Lycksele med Celia får du förbereda dej på mycket uppförsbackar. I princip hela parken är upp och ner. XD

2009-06-05 @ 14:13:28
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0