Mer än väntat

Igår hade jag endast 1 dags arbete den här veckan, och det var alltså igår. Nu ska jag jobba ikväll inne på blå + natten på brunis (så länge det behövs). Och sen torsdag kväll på blå. Med all säkerhet blir det nog jobb i helgen också, det brukar bli så när jag inte har Celia. Att jag jobbar arslet av mig. Men det är ju kul att känna sig behövd ibland också.

Så, nu ska jag packa ihop ett litet överlevnadskit inför natten. En fiskgratäng tar jag med, för jag har inte ätit någon riktig middag -fy skäms på mig, men det blev lite stressigt för jag somnade på soffan. Så det får bli sen middag inne på brunis sen om det är lugnt. Har jag tur så. Och så får boken följa med så jag har lite underhållning. Man vet ju aldrig, det kanske är ko-lugnt, eller så är det rent kaos. Svårt att veta på det där stället.

Nej, nu ska jag röra på mig. Ha en bra kväll och sov gott allihop!

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

varför "test flyttar" du inte till norge en månad först o ser hur de går? innan du ger upp allt du redan har, enklare att flytta hem när allt finns kvar, än o försöka fixa en ny lgh o massa

2009-06-09 @ 23:02:01

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0