Just nu

har jag en sån jäkla lust att lägga upp en bild på Martin. Bara för att han är så underbart jävla fin. För att jag saknar honom, för att jag tänker på honom. För att jag saknar hans fina mormor och underbara familj.  Därför att jag behöver övertyga mig själv om att han verkligen finns, att han är min och att han väntar på mig 100 mil härifrån.

Jag vill verkligen lägga upp en bild på honom så ni får se hans underbara ögon och hur hela han utstrålar värme och trygghet. Så ni kan se hur snäll han är och hur mycket han betyder för mig. Det vill jag göra just nu.


Såhär tycker vi
Postat av: mayvon

han är ovanligt grön din kära Martin

2009-06-08 @ 13:50:21
Postat av: Anonym

är martin ett löv?

2009-06-09 @ 23:04:50
Postat av: Mart

Eg syns eg va litt grønn sjøl....

2009-06-11 @ 22:59:31

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0