Japanese fashion

Måste ju visa er tröjorna jag fick av Martin också. Dom är köpta i Japan när han var där. Han lyckades till och med pricka in rätt storlek! haha.  Jag älskar båda tröjorna, dom sitter perfekt. Och den mintgröna (?) med solbrillorna på har en så himla söt knytning bak på ryggen!

Till den svarta tröjan hade han köpt en, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den.. Det är inte direkt en kofta, men den är supermysig. Den har som inga ärmar överhuvudtaget utan bara ett band som går runt nacken (som halterneck) och så är övre halvan av ryggen helt bar. Jag fick inte till nån riktigt bra bild på den, men den är snygg. Grå på ena sidan och svart/silver randig på den andra.

     

  

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Riktigt snyggt!

2009-06-02 @ 12:44:31
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0