Hemma på timmar

Idag jobbar jag delad tur, och det är ganska trist. Hela dagen blir som förstörd! Morgonen och förmiddan flöt i alla fall på bra, inga missöden och tiden sprang iväg. Det är skönt när man har såna dagar :)

Nu har jag sett på ett avsnitt av Det Okända och slappat i soffan. Nu håller jag på att koka potatis och har satt in ett par laxfileér i ugnen, det luktar supergott! Jag verkligen älskar kryddan Afrikansk overflade. Det sorgliga med det hela är dock att den nästan är slut nu, så jag måste desperat ta mig iväg till Sundsvall eller Östersund snarast för att inhandla fler påsar. Utan overfladen går jag under!

Nähäpp. Jag börjar fundera på om pärerna är klara, risken finns. Ska kika på Det Stora Byggslaget medans jag äter, jag skulle också vilja delta i något liknande program. Bara för att prova på mina indredar-skills. Det är nämligen ännu en sak morfar pratade om när jag var hos mediet.. att jag har känsla för färger och inredning. Det förvånar mig inte, eftersom han var väldigt bra på att teckna och rita (det finns mååååånga underbara tavlor uppe hos mormor som han gjort), så det ligger ju som lite i släkten det där. Som han uttryckte det var det min "gåva". Skulle som vara kul att prova på :)

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

ja, jag har några armand:)

kan du lägga till mig i dina länkar ;)))

2009-07-11 @ 22:47:14
URL: http://sandraberglin.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0