Ett stort TACK!

Tack Dessan för hjälpen! Me happy now ;)

Annars har dagen varit helt okej, något dryg men det gick i alla fall. Kände mig småseg på jobbet idag, men det är kanske inte så konstigt när det var 5e arbetsdagen i sträck? Man blir ju som ganska trött i huvudet på det där stället ibland... "kåå meerr nuuu". Ja jag säger då det :) haha

Det blir i alla fall Digerlemmen nu i veckan -skönt! Det är lite som paradiset på jorden det. Så imorrn är det ganska fullt upp, jag & brorsan ska upp på Hammarn på förmiddan och handla + att han ska skriva in sig på arbetsförmedlingen. Efter det ska jag hem och packa, packa, packa alla grejer. Känns som det är tusen grejer man ska tänka på nu när Celia är med; kläder, blöjor, välling, leksaker... you name it! Och så ska jag steka en helvetes massa pannkakor, eftersom vi ska ha med det till middag en av dagarna. Och klockan 15:00 ska jag hämta Celia på dagis.
Jag är lite sugen på att ta med mig brännvinet jag har här i köksskåpet, bara för att det var så länge sen jag drack en grogg.. men jag tror jag avstår från det faktiskt. Sparar den till ett riktigt festligt tillfälle istället, när jag kan dricka hela flaskan om jag så vill :P Känns alltid så dumt att dricka när Celia är med, och vad är det roliga med EN grogg? Nej, just det :P

Jahopp. Blev ett telefonavbrott på nästan 30 minuter, så nu kom jag av mig lite. Haha. Antar att jag inte hade så mycket mer att förmedla då? Kanske ska ta och krypa till kojs och invänta morgondagens alla måsten. Vaknar jag tidigt har jag tänkt ut och cykla innan vi ska på hammarn vid 9:30-10:00 nångång. Jag är motiverad nu, 5 kg muskler -here I come!! :)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0