Det börjar bli på tiden nu va?

Jag vet, jag har slarvat väldigt mycket med bloggen på senaste tiden. Men vet ni vad? Det är soligt och fint, jag har ett jobb och ett barn att underhålla. Jag har helt enkelt skitit i bloggen, för jag har haft så himla mycket roligare utan datorn! :P

Dels har jag jobbat väldigt mycket, och det är kul. Faktiskt. Jag trivs så jäkla bra på jobbet att det inte är sant, det är verkligen ett kanon-gäng som jobbar inne på blå grupp! :) Från att i början av året ha varit helt anti till Nipängen och allt därikring har jag nu nästan börjat älska det där stället (nåja, det kanske var en överdrift...) och det känns faktiskt lite tråkigt att jag bara har ett par månader kvar där innan jag flyttar. Jag kommer sakna er alla! Ärligt talat tror jag inte jag kommer hitta nåt annat arbete där man skrattar lika mycket som inne på blå grupp :P

Jaja, förutom jobbet då så har det varit sol, sol och ännu mer sol. Me like! (förutom när man är på jobbet i förd dom där täckbyxorna och täckjackan som kallas arbetskläder...) Jag, Celia och mamma var iväg på Jamtli i lördags, och det var kul. Celia tyckte det var jättespännande att få se kalvarna, hästarna och "kucku" (höns och tupp). Där var jag lite smått livrädd dock, så mamma fick gå fram med henne till dom befjädrade monstren. Hon blev helt fascinerad av getterna också, det var nog det bästa på hela dagen att få vara inne i den hagen och klappa dom :)

Jag har även börjat med viktökningsprogrammet i Herbalife igen, så den senaste veckan har jag gått upp 1 kg! Det känns bra, nu är jag uppe i 60 kg. 5 kg kvar till målvikten då, så nu gäller det att ligga i med träningen så man får lite muskler och en snygg rumpa :P Har varit ute och sprungit och cyklat, men nu den veckan när jag haft Celia har det varit lite svårt i och med att jag inte direkt vill sticka härifrån på kvällen när hon sover för att cykla en runda... men det funkade ju bra i alla fall som det verkar -härligt!

Och vet ni vad? Nu är klockan snart 23:30 och jag börjar jobba 7:30 imorrn. Kanske dags att sova?

Jag fick en bra avslutning på kvällen också... jag fick prata med Martin. Underbart att få höra hans röst! Det känns verkligen som att det är år och dar sen vi pratade sist, och en evighet sen vi kramades sist... och som det verkar nu kan han nog inte komma i alla fall där i slutet av juli. Det har kört ihop sig på jobbet för han... så som det verkar nu är det bäst att ställa in sig på att inte få träffas förrän i september när flytten äger rum. Tråkigt men sant!

Nej, jag ska sova. Godnatt på er! Och jag lovar, när det blir sämre väder ska jag uppdatera mer ;)

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Tack så mkt för dina stöttande och värmande ord.

Har ringt idag. Tyvärr gissade ingen av de barnmorskerna jag pratade med på foglossning :(

Har skrivit om de i bloggen. Ska in på koll imorron.

Hoppas att allt är ok.

Kramen

2009-07-02 @ 19:26:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Petra

Jafan, det vore nått. Jag menar, vad kan han egentligen bli mer glad över? ;)

2009-07-02 @ 20:18:52
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0