Det blev inte som jag tänkt mig

Celia kom hem strax innan 20:00 nångång, och hon har precis kommit i säng. Klockan är nästan 22:00, så nu orkar jag definitivt inte träna nånting. Däremot imorgon har jag en plan, för då tänker jag och Celia åka ner till mamma och Olof (Ojja som Celia säger), så då tänkte jag passa på att springa en sväng då, när Celia ändå är sysselsatt med hundarna och alla spännande stenar hos momma. Två flugor i en smäll liksom :)

Nu tänker jag inte göra så mycket mer innan sänggåendet. Ska fixa iordning lite kvällsfika och en shake, för jag kom på att jag totalt glömt bort efter-middagen-shaken. Så den får bli nu, som efter-kvällsfikat-shake. På onsdag är det dags att väga och mäta igen! Undrar hur det gått den här veckan? Känns som att det har stått ganska still med vikten, men man vet ju aldrig.. Så länge jag inte har gått ner så är jag nöjd! Däremot lår- eller höftmåttet tror jag kan ha blivit lite mindre. Det känns som att jeansen är lättare att få på sig? Kanske bara är inbillning, men det får jag veta på onsdag.

Jag kom på också, till er som frågat efter användare och lösen till Norge-bloggen... ni kanske inte har kvar den adressen ;) Här kommer den i alla fall, eftersom det är lättare att nå er alla så här istället för att sitta och skicka massa mail. http://awishtocometrue.blogg.se

Godnatt sötnosar!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0