Vågar man ge sig ut i trafiken igen?

Dålig uppdatering nu under eftermiddagen och kvällen, men jag har faktiskt haft annat för mig. Som vadå, säger ni då. Tja. Som att.... ligga i soffan och kolla på tv några timmar. Kramas med Celia när hon kom tillbaka från Anders. Busat. Myst i soffan med Celia. Slängt Celia i säng, och sen spenderat ytterligare 2 timmar i soffan.

Och jag säger bara en sak. Sveriges Värsta Bilförare. Det är ju nästan så att man inte vågar sig ut efter väggarna nå mer! Herregud! Hur kan dom ens ha fått körkort? En pojkvasker käkar klubbor oavbrutet hela tiden, skickar sms (ibland med båda händerna fast att bilen är i rullning mitt i Stockholm....), och en annan halvgammal tant/kvinna har hunden i knät och utbrister förtjust "Vincent tycker det är så spännande!!" samtidigt som hundjäveln hoppar upp och ner i hennes knä. Sen har vi ju den blonda, totalt hysteriska medelålderskvinnan som skriker och gormar hela tiden (inte för att hennes Co-Driver är nå bättre....) och så den där unga blonda tjejen som i dagens avsnitt när hon möter en ambulans med blåljus & siren på en skogsbilväg bestämmer sig för att det bästa att göra är att lägga om ratten fullt till vänster och braka rakt in i skogen. Nej, jag fattar verkligen inte. Indragna körkort vore kanske ett alternativ...

Har jag så mycket mer att säga sen? Tror inte det. Ska dra mig mot sängen snart tror jag.. den här förkylningen är inte så värst rolig. Godnatt, folks!

Såhär tycker vi
Postat av: linnea

Jo, men det var för att de stod i uppgiften att dom man handlar för över 300kr så fick man ett påskägg :P Annars hade jag också skrivit minst 300kr.

2009-02-06 @ 07:18:17
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Dom är urusla på att köra bil...men jag tycker det är väldigt underhållande att kolla på. :)

2009-02-06 @ 18:28:14
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0