Snart kväll... igen!

Den här dagen har allvarligt talat bara flugit förbi, trots att jag egentligen inte gjort ett skit. Tränade som sagt, men det gick inte så bra som jag hoppats på. Men men, nästa gång går det bättre! :)

Pratade precis med Martinas chef, så jag ska få komma dit på en intervju den 10e mars! Kul :) Hoppas de här 2 veckorna går fort nu! Vill så gärna jobba, blir ju så himla rastlös av att bara gå runt här hemma. Chefen verkade i alla fall jätteglad och positiv, så det ska bli kul att träffa henne! Lätt att prata med var hon också, vilket är ett stort plus. Ska leta fram mina betygsdokument och kopiera dom + skriva ut CV och kolla upp lite referenser. Men, jag har ju två veckor på mig, så jag kan vara lugn ett tag till ;)

Funderar på att göra middag nu snart, det blir kött och jaa.... vadå? Jag glömde ju köpa potatis igår *suck* och jag vet inte om jag orkar dra på mig nå vettiga kläder och springa över på Ica och köpa 3-4 potatisar... Kanske ska gå igenom frysen grundligt och se om det finns nåt annat att äta?

Äh, dags att röra på fläsket. Har suttit här alldeles för länge nu!

Såhär tycker vi
Postat av: martina

hihi så kul gumman:) hoppas det blir bra då så du å jag kan jobba i sommar;) du får väl bo lite hos mig om du inte hittar nått på en gång;)

2009-02-24 @ 19:07:12
URL: http://sanihpani.wblogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0