Snart e're Beck!

Först och främst måste jag bara delge er två kommentarer från veckans avsnitt av Sveriges värsta bilförare:


"Nä, jag har inte kört i terräng förut... Men jag har gått i terräng, och det gick rätt bra!!"

"-Alltså, du märker inte hur halt det är!" ... ."-Nää...det glider ju bara..."



Shajse. Och dom finns i trafiken ;P haha. Det är bara att hoppas på att man slipper möta dom nångång!

Hur som helst. Om ca 10 minuter börjar Beck, så jag ska snart gå och plocka fram lite bröd, smör. skinka och juice + koka vatten till den underbart goda örtdrycken som jag numera blivit beroende av! Det är sååå gott!

Dagen idag har varit rätt lugn. Vi sov ju till 9, sen somnade Celia igen nå tag innan 13 och sov i 3 timmar. Sen var hon grinig och gnällig i princip hela kvällen, och vid 19:30 la hon sig i sängen och tvärslocknade. Så nu är det bara jag och mina husdjur (läs: dammråttor) som är vakna. Och som sagt; Beck är på G, så sayonara!


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Haha okej, då förstår ja va de e =) hehe okej.. Kan vara bra o veta ;)

2009-02-22 @ 22:38:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0