Rumpa & lår

Godmorgon, eller godförmiddag kanske man ska säga. Här sitter jag, iförd morgonrock fortfarande. Jag ska nämligen träna idag, efter att jag pratat med Sandra och gett henne vikt & mått och sånt, så jag tyckte inte det var meningen att dra på sig några kläder innan dess. Min morgonrock är ju så varm & go, så det är så skönt att få mysa runt i den några timmar utan dåligt samvete ;)

Ska bli spännande att se vikt & mått idag. Jag råkade ju förglömma mig, brukar alltid ta vikt & mått direkt när jag kliver upp på morgonen men idag hade jag inte en tanke på det när jag vaknade. Kom på det när jag satt och drack min shake, och det är ju ingen mening att ta vikt direkt efter att man ätit frukost + 2 shake, för då väger man ju lite extra och magen är lite uppsvälld (2 måltider under kort tid = fel vikt + fel midjemått). Men snart så kan jag väga mig, har gått ett tag nu sen jag åt så.. Jag undrar om jag är uppe i 60 nu? Jag tror det. Eller, jag hoppas det i alla fall!

Pappa ringde förut också, så på torsdag ska jag besikta hans bil så han slipper ta ledigt från jobbet. Perfekt! Då tar jag mig upp på hammarn och arbetsförmedlingen också, utan att själv behöva lägga ut ett öre. För sanningen att säga så har jag inte pengar nog att betala bussen till hammarn med. Så ja, skönt att det ordnade sig.

Ska ringa Martinas chef idag igen, fick inte tag på henne igår. Kanske ska ta och göra det på en gång?

Och jag är fortfarande på jakt efter bil och lägenhet i stan... så vet ni om nån billig bil eller fräsch lägenhet -hojta!!

Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Ja det var otroligt kul när telefonen ringde, ha ha, eller inte... :)

2009-02-24 @ 11:16:02
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: M.

Ja visst är den det! Ja tycker den känns jätte hög.

Om man jämför magarna så är det ju en brutta där inne - men man vet ju aldrig :P

2009-02-24 @ 12:18:17
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja visst vore det kul med en av varje :) Men som sagt, det spelar ingen roll. Bara det lilla livet överlever resan så blir jag glad ^^,

2009-02-24 @ 12:40:51
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0