På lördag gäller det!

Igår kväll satt jag i telefonmöte med min Upline och en till av hennes distrubitörer. På lördag är det nämligen en stor dag, i alla fall för mig ;) Vi ska nämligen stå på Coop i Lillänge, Östersund, och servera provsmaker på två olika shakes, örtdryck och de olika snacksen (sojabönor och proteinbars i 3 olika smaker överdragna med choklad). Jag tror det kommer bli en otroligt rolig dag! Ett bra sätt att kicka igång min verksamhet riktigt.

Så just nu sitter jag och jobbar lite här. Jag sitter och försöker knåpa ihop några olika förslag på presentkort, men jag kände att det började snurra lite i huvudet nu så jag tar en liten paus.

Jag hoppas i alla fall att ni som bor i Östersunds-trakten kikar förbi Coop på lördag för lite provsmaker, ni kommer inte att ångra er!!


Såhär tycker vi
Postat av: Anna

Ja kanske om några dar :)



Lycka till på lördag!

2009-02-05 @ 12:43:30
URL: http://utanattfalla.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0