Osymmetriskt så det förslår!

Alltså, min kropp måste ju vara en av de mest osymmetriska som finns. Jag menar, min rumpa har storlek 40 (!) medans min lår kräver helst storlek 36, möjligtvis 38 beroende på märke,  för att ett par jeans ska sitta snyggt (men då får ju inte arslet plats!).

Sen har vi mina fötter som stoltserar som ett par 41/42or (från vissa märken 40.. om jag har tur :P), så jag har ju en rätt stabil grund att stå på om man säger så.

Sen har vi min överkropp, bortsett från brösten, som är en storlek 36/38. Mina armar är dock så himla tunna, så i tröjor med lång, tight ärm skulle jag behöva en tröja i 34 för att det ska sitta snyggt.
Och så kommer vi till mina bröst som knappt fyller ut en tröja i storlek 32 / XS (bara det problemet att jag då får  andningssvårigheter pga. att magens alla organ trycks ihop och pressar på lungorna).

Som sagt. Min kropp är rätt osymmetrisk, men det ska snart rättas till. Dels har jag börjat med ett träningsprogram för lår & rumpa, så jag hoppas på att rumpan krymper lite och att jag får lite mer muskler på låren = harmoni i Jeans-världen.
Sen ska jag också... taadaaa... göra en bröstförstoring så snart som jag blir beviljad ett lån (vilket inte borde dröja så länge till om jag kommer igång med Herbalife nu).

Så, mindre rumpa, aningen större lår & b-kupa -here I come!

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

Jag kommer ihåg att jag fick ett nytt liv då jag lärde mig använda torktummlaren! Det är sååååå bra!

2009-02-05 @ 13:26:40
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0