Ny dag, nya friska (?) tag!

Herregud, min hals. Det är ju nästan plågsamt det här. Hela halsen värker, kunde knappt svälja gröten imorse. Som tur är får jag i alla fall i mig något, för Herbalife-shakerna rinner ner lätt och smidigt när jag blandar med bara mjölk. Tur det, så vet jag att jag får i mig allt jag behöver i alla fall!

Men, jag har inte ont i huvudet idag i alla fall. Än. Igår värkte det konstant hela dagen, och febrig var jag också till och från. Trodde nästan jag var på väg att få flunsan för precis hela kroppen värkte så där jobbigt som den brukar göra när man har influensa.. men jag klarade mig, för idag känns kroppen rätt okej. Utom halsen, näsan som rinner och är helt igentäppt om vartannat och den här jäkla hostan. Men annars är det bra, tackar som frågar.

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Tips, drick teet, mkt antioxidanter i det! Och varmt o gott för halsen.. :)

2009-02-05 @ 13:28:48
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0