Nu får det vara nog!

Hur många dagar har det snöat nu?! Det här är ju inte klokt! Jag har över 1dm snö på räcket på min balkon. Jag kikade precis ut genom fönstret på Celias rum och ser till min förfäran att det inte verkar ha blivit plogat där sen sent i går kväll. Jag ser ärligt talat inte nån skillnad på vart "upphöjningen" ut mot vägen är, och den är ju strax över en 1 meter hög.. men det är så mycket snö och allt är vitt, vitt, vitt så långt ögat kan nå.

Och jag som måste ha mjölk. Fan. Och inga jävla vinterskor har jag. Kan man ringa på ICA och be dom leverera varorna hem till en?

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Och mer skulle de komma..

Haha ja du kan ju pröva ringa iaf ;) skratt Tur du inte har så långt iaf =)

2009-02-08 @ 11:00:32
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: M.

Att vi har! å de kommer ju inte sluta heller .. ska ju bara komma mer! hualigen.. tänk på oss stackare som måste skotta själva ;)



Eller ja..plogkanten var ju inte att leka med den här gången. mer än en meter iaf! Huuua.

2009-02-08 @ 11:29:39
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0