När det blir varma sommardar

Jag vill ha sommar nu. Det spelar ingen roll hur fint det är ute idag med den vita snön, klarblå himlen och den strålande solen. JAG VILL HA VÄRME! Ibland tror jag seriöst att jag är född på fel sida jordklotet, eller ja, i alla fall i fel ände av Europa.

Jag kommer ihåg för några år sen. Jag grubblade dag & natt på varför vi fanns i varsin ände av Europa, jag kunde verkligen inte se någon logik i det. Sverige vs. Portugal, liksom. Och jag är glad att jag inte åkte till Paris. Herregud, en naiv 17-18 åring var precis vad jag var... Men nog tusan hade jag trivts bättre i Portugal bland stränder & sol! No doubt about it.

Jag undrar just vad han gör nu för tiden. Ordnade sig allt för honom? Är han gift? Jag önskar jag visste. Nog för att jag var naiv under en lång tid, men vi insåg det omöjliga i det vi höll på med, och på vägen fann vi istället en riktigt bra vän hos varandra. Men, things happen and time changes, och pga. situationen som då rådde blev vi tvugna att bryta kontakten. Och jag kan inte låta bli att undra... vad gör du idag?

Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Nä jag vet, det är alldeles föööör lång tid. Hatar att pengar ska styra över människors liv! Men nu jäklar tänker jag boka en resa så fort nästa lön kommer, sen får det bära eller brista med resten. Jag orkar inte fundera så mkt jämt, kärleken är väl viktigast? :)

2009-02-10 @ 14:56:23
URL: http://dandersson.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0