Mirakelkur mot förkylning?

Idag är det söndag, vilket med andra ord innebär att veckan lider mot sitt slut, knappt 4 timmar kvar till tolvslaget. Jag har inte så himla mycket att säga om den här dagen. Är fortfarande förkyld, och jag är riktigt less på det nu. Man blir ju så less när man inte orkar göra nåt! Celia har nog tyckt att jag har varit världens tråkigaste mamma idag, men jag har knappt orkat lyft ett finger idag, tragiskt men sant.

Celia var i alla fall lite rolig i förmiddags. Hon hade dragit in sin lilla fåtölj i köket och stod och grejade med disken i diskhon. För er som inte vet det så älskar hon att diska. Hur som haver, hon stod där i fåtöljen och grejade lite med sin plasttallrik och nå andra plastgrejer medans jag är i vardagsrummet. Helt plötsligt blir det knäpptyst "lite för länge", och alla föräldrar vet ju hur det är... när barna blir tyst så börjar man ana oråd! Jag tänkte att jag skulle smyga mig in dit för att se vad hon gör (så hon inte skulle höra mig och sluta upp med det hon antagligen inte får göra :P), men när jag kikar in där så sitter hon ner i fåtöljen och sover. Hon till och med småsnarkar. Helt utslagen! Så det var bara att bära in henne till sängen så hon fick sova, och hon sov i hela 3 timmar. Haha! Och jag som trodde att hon gjorde nåt hon inte fick! Ibland blir man bra överraskad.

Nu ska jag i alla fall slänga mig i duschen och se om jag känner mig lite fräschare sen. Hoppas på att Martin dyker upp på msn sen när han kommer hem från middagen hos hans farmor, känns som att jag behöver en dos av honom nu. Det är flera dagar sen jag pratade med honom nu, förutom ett fåtal sms. This distance is seriously killing me!

Såhär tycker vi
Postat av: mamma

Hon är underbar det lilla livet=))) de är jobbigt att diska ju!!!

Kram till er båda

2009-02-08 @ 22:05:56

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0