Jag har haft en Grand Opening

I torsdags invigde jag min Herbalife-business "officiellt" genom att bjuda in till en Grand Opening, genom bland annat mail, telefonsamtal, "vanliga" samtal öga mot öga ni vet ;) och via lappar på anslagstavlor runt om på byn & även i Långsele. Uppslutningen blev kanske inte så stor som jag hoppats på, men efter allt så var det faktiskt rätt skönt att det inte blev så mycket folk.

Allt som allt var vi 6 stycken (mig inberäknad) och jag kände allihop som kom, vilket gjorde presentationen mycket enklare då det mesta av min nervositet släppte. Hur som helst. Jag bjöd på lite olika shaker, örtdryck, proteinbars och rostade sojabönor. Det blev succé har jag insett nu. Faktiskt. Och det känns så jäkla skönt! Från och med nu känns det faktiskt som att det hela har kommit igång, och arbetar jag på nu framöver här så kan jag kvalificera mig till en Extravaganza som hålls i Prag i sommar. Och dit SKA JAG. Så är det bara.



Såhär såg min lilla "utställning" ut där mina gäster fick plocka och pilla med grejerna, kika i kataloger och ställa frågor. Jag själv är jättenöjd med kvällen! Den svävande kaffekoppen till vänster tillhör btw min mormor :p

Är du intresserad av att ha ett shake-party hemma hos dig, där du bjuder in familj & vänner för lite provsmaker och information (ingen försäljningen sker under kvällen!) så hör av dig till mig på [email protected].

För mer information kika in på min hemsida; www.forabetterlife.webs.com

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Vad fint du hade gjort.. Jättebra =) Kan inte annat säga än att du är på god väg till dina mål =) Jobba på samma sätt nu så :) Du är superduktig =)

2009-02-03 @ 16:57:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0