Hur mycket ska det vara tillåtet att krångla?!

Jag blir galen! I slutet av december beställde jag ett VISA-kort, eftersom jag fortfarande dras med mitt gamla Maestro-kort som jag haft sen jag var 15. Jag behöver ett VISA för att kunna lägga mina ordrar när jag beställer hem produkter från Herbalife, eftersom Maestro inte är ett giltigt kort att betala med.

Som sagt, i slutet av december beställde jag ett, den 1a januari fick jag en bekräftelse på internetbanken att jag skulle få kortet inom 1 vecka. Jag väntar och väntar, men inget händer. Ringer banken, och dom säger att kortet visst är skickat och att jag borde ha fått det. Men det har jag ju inte, så dom skickar ett ersättningskort som ska komma inom 5 arbetsdagar. Jag väntar 1 vecka, men fortfarande har inget jävla kort kommit. Jag ringer då till banken igen, där dom inser att "oooops, vi har fel adress!", så då ändrar dom adressen och skickar ett nytt kort.
Jag väntar och väntar, men kortet dyker inte upp. Ringer banken IGEN och frågar vart det kortet hamnat... och då var även det kortet skickat till Vålådalsgränd 15 ((som jag flyttade ifrån för snart TVÅ ÅR SEN!!!!)), och att min nuvarande adress är lagd "under" den andra -alltså så att Vålådalsgränd räknas som den jag är skriven på. Den bankmänniskan jag pratade med sist hade alltså glömt att radera den gamla. Suck.

I alla fall. Det är en vecka sen jag pratade med banken sist nu. Killen jag pratade med då lovade dyrt & heligt att jag skulle ha mitt kort senast i fredags. Han garanterade att den gamla adressen var helt & hållet raderad, och att det nu skulle vara Forsvägen 28A som gällde.

PYTTSAN! Jag har fortfarande inte fått mitt kort, och idag är det måndag. Den enda posten jag fick idag var en jävla massa reklam... så jag har med andra ord 3 kort "på rymmen" som ingen har nån aning om vart dom har hamnat. Jag ska ringa banken ännu en gång idag, för jag behöver ju det där jävla kortet för att kunna arbeta!

Hur mycket ska det få strula egentligen?! Jag blir galen!!!!


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0