Godmorgon Bispgården!

Jahapp, då är vi inne på den 6e februari då. Herregud vad tiden går, jag tycker inte alls det är längesen det var jul och man proppade i sig julmat. Snart blir ju Celia 2 år! (nåja, det är ju nästan 6 månader kvar dit...)

Sitter och dricker lite örtdryck nu och har lite pep-talk-tänkande med min kropp. Sandra gav mig tipset igår att dricka Herbalife's örtdryck/te för min förkylning, eftersom teét är fullproppat med antioxidanter, så jag ger det ett försök. Hoppas det hjälper! Det är i alla fall jäkligt gott =)

Satt och läste lite på Aftonbladet också, och hittade en artikel som handlade om en pilot som blev tvungen att nödlanda i Hudson River efter att planets båda motorer slutat fungera. Han & övrig personal behöll lugnet och alla 155 passagerar kom ur planet helskinnad, sist ut var piloten.
Jag måste banne mig få ge han en guldmedalj! Jag menar, hur många skulle klara av en sådan situation utan att totalt balla ur? Artikeln finner ni här.

Vad står på schemat idag då? Jo, först & främst ska jag fixa klart presentkorten till imorgon (missa inte detta!! kika förbi Coop, Lillänge imorrrn efter 10:00!), sen har jag disk som måste tas om hand och så har jag planer på att dammsuga också -om jag orkar. Det var väl i princip allt. Jag har nämligen hört att man ska ta det lugnt när man är sjuk, och det är något jag är bra på ;)

Celia är på dagis till 15:00 idag, rätt skönt faktiskt när man mår så här kasst. Man känner sig som en så himla dålig mamma när man knappt orkar resa sig ur soffan, så då är det ju roligare för henne att få vara på dagis och leka med alla barnen. Fast idag var dom inte så många, tror det var 5 barn sammanlagt bara på hennes avdelning, men det kan ju vara skönt det också för omväxlingsskull :)

Nej ni, nu ska jag fixa presentkorten, så man får nåt gjort här.

Såhär tycker vi
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Tack du ;D

Nä jag är helt och hållet självlärd.. Från början va jag sämst i världen och det har tagit ett år innan jag blev så bra som jag är :P haha

2009-02-06 @ 09:57:34
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Ja det skulle vara intressant å veta hur många timmar man sittit totalt ;D

2009-02-06 @ 10:45:09
URL: http://jyees89.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0