Goder afton

Känner mig lite sådär lagomt fantasilös just nu. Har ingen aning om vad jag ska hitta på, och jag blir bara rastlös av att sitta här framför datorn och glo. Har redan diskat så det är avklarat tills imorrn bitti. Celia sover sen ca 45 minuter tillbaka. Det är inget bra på tvn förrän 21:35 då det blir Wallander på tv4+... en hel timme kvar. Men håll med mig, lördagarnas höjdpunkt nu för tiden är Wallander!

Blev som sagt inget Norge till veckan heller. Trist som tusan!! Jag skulle verkligen behöva komma iväg ett tag, men men... sånt är livet. Bara att bita ihop och hoppas att vi får chans att träffas innan sommaren...

Men nu dök min favorit-norsk upp på msn, så nu vet jag hur jag ska fördriva den närmsta timmen! ;)

Och f'resten... Celia har lärt sig en ny fras idag. "Pappa pippa!!" haha xD Hon började med det idag när vi satt och åt lunch, "pappa pippa! pappa pippa! pippa pappa!" och det tyckte jag var jäkligt roligt med tanke på att han är i Uppsala hos sin bror i helgen, och dom skulle laga mat och (antar jag) festa ikväll.... Kanske har Celia en för aning om vad som komma skall? ;D hahaha

Såhär tycker vi
Postat av: martina

det ska ju läras tidigt HAHAH. XD

2009-02-22 @ 11:50:17
URL: http://sanihpani.wblogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0