Efterlängtad sovmorgon

Den senaste veckan har som ni kanske vet varit kantad av alldeles för lite sömn och för tidiga morgnar. Våra dagar har ju startat runt 5-6 i princip... hela veckan. Utom igår tror jag det var när hon sov till 7. Men idag sov hon minsann ända till 9, och det var riktigt jäkla skönt!! Jag vaknade vid 7 och kollade på klockan.. 07:04.. och tänkte att det var lika bra att kliva upp istället för att precis hinna somna till och sen vaknar Celia. Men som tur var så låg jag kvar i sängen, somnade om och vaknade inte förrens 9 när jag hörde Celia asgarva inifrån sitt rum. Tur att hon vaknar på bra humör i alla fall ;) haha

Nu har lilla fröken lagt sig igen, hon var supertrött trots att hon sov så länge. Fast så är ju en annan också, sover man för länge så blir man ju oftast trött rätt fort igen. Konstigt det där. Hur som helst. Hon började säga "puppe puppe" (tutte tutte) och gnuggade sig i ögonen, så jag frågade om hon ville gå och lägga sig och sova en stund. Ett bestämt "mmm!" och sen hade hon hämtat Nalle Puh och stod redo vid sängen. Sötrumpan min!

Nu har jag tänkt äta lite lunch om en stund, ska se reprisen av Sveriges värsta bilförare eftersom jag missade det i torsdags. Ja, det är väl allt jag har planerat för dagen tror jag. Vad ska ni hitta på en söndag som denna?

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Jadu, har inte så mkt inplanerat denna dag =) blir sminkparty ikväll men annars ere lugnt. Fixa o dona här hemma :)



Joo såklart.. BONES ikväll!! Ett måste ;D

2009-02-22 @ 14:06:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha, japp japp japp!! :D



Hehe beck e bra de med ;)

2009-02-22 @ 14:47:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0