Checklista

Imorrn händer det minsann grejer, och för att jag inte ska glömma något i all hast imorgon så ska jag nu skriva en checklista för mig själv.

* Shake -Chokonana x2
* Shake - Vårig shake x 2
* Kallvatten 1,5 liter
* Packa ner F1, F3, Shaker och tabletterna
* Örtdryck
* Plastmuggar
* Snapsglas
* Broshyrer
* Proteinbars
* Sojabönor
* Plånbok

Ja, det är väl det jag ska komma ihåg imorrn. Ska i och för sig packa ner det mesta nu... men det är lika bra att kolla igenom väskan en extra gång, så inget blir glömt! Jag är lite nojig av mig! :P

Förövrigt önskar jag er en god natt nu, för jag ska fixa lite grejer och sen är det sängen som gäller. Ska upp tidigt imorgon! Vi hörs imorrn eftermiddag/kväll, och kom ihåg -om ni är i Östersund imorgon så kika förbi Coop för lite provsmaker. Ni kommer inte ångra er! :)

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Japp tidig morgon blire. tror ja ska använda mig av din checklista ja me ;) haha. Men huvudsaken man kommer ihåg produkterna. :D glas osv, är vi ju faktiskt på rätt ställe på OM vi skulle ha glömt nå :)



Syns imorron!!

Gnatt :)

2009-02-06 @ 23:15:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0