Att sova bort en dag

...är jäkligt skönt ibland!


Celia tog sovmorgon idag, ända till klockan 06:00 -yeehaa! Men, inte hjälpte den extra timmen nåt, jag var lika förbaskat trött i alla fall. Strax före 09:00 traskade vi iväg på dagis, och när jag kom tillbaka åt jag ett par mackor & gjorde en shake, sen la jag mig på sängen och läste lite. Och somnade. Och sov i ca 3,5 timme! Så nu har jag precis varit över på Ica och lämnat en broschyr om Herbalife till en som var intresserad, ätit lite slarv-lunch (2 hotdogs med endast ketchup till -fy skäms på mig!!) och nu dricker jag ännu en shake. Ska vandra bortöver mot dagis om några minuter och hämta hem min lilltjej igen. Får se hur länge vi blir kvar den här gången, sist vart vi kvar och lekte en stund extra med dom andra barnen så vi var hemma en halvtimme senare än tänkt. Men men, så kan det gå ibland :)

Och igår kväll blev jag så himla glad, för jag lyckades få till det så jag kunde åka till Norge nu till veckan... men tur vi inte bokade biljetterna igår, för planerna sket sig. Jag insåg det idag, att det inte går den här veckan. Jävla skit också!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0